نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 10:53

استمرار و ارتقای امنیت پایدار کردستان رسالت اصلی سپاه است

سنندج - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: استمرار و ارتقای امنیت پایدار کردستان رسالت اصلی سپاه پاسداران است و در این راستا نیروهای ما آمادگی همه جانبه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امان‌الله گشتاسبی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، اظهار کرد: مردم استان کردستان از اخلاص، تواضع و مهمان‌نوازی ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی افزود: تأمین و ارتقای امنیت پایدار مأموریت اصلی سپاه در کردستان است، امنیتی که زیرساخت همه کارها و برنامه‌ها در کشور و استان می‌باشد.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: دشمن سال‌های متمادی تلاش کرده که این آرامشی که به برکت خون شهدا و راهنمایی‌های امامین انقلاب ایجاد شده را خدشه‌دار کند اما هیچگاه موفق نشده است.

وی افزود: حضور رزمندگان سپاه در جای جای استان حاکی از آن است که رسالت اصلی ما تلاش در جهت ایجاد امنیت پایدار است چرا که امنیت بستر همه فعالیت‌ها و تلاش‌ها برای موفقیت‌های پی در پی است.

وی با بیان اینکه استان کردستان همواره مورد طمع دشمنان و ضدانقلاب است، افزود: امروز با مدیریت و فرماندهی سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه و رزمندگان سپاه استان، افتخارات بسیار خوبی رقم خورده و به برکت خون شهدا امنیت پایدار در استان برقرار است.

سردار گشتاسبی رسالت دوم سپاه و بسیج در استان کردستان را تلاش در جهت استمرار و ارتقای امنیت پایدار کنونی ذکر کرد و بیان داشت: در جای جای استان در سخت‌ترین شرایط در جهت حفظ امنیت تلاش می‌کنیم.

فرمانده سپاه استان کردستان با ذکر اینکه رزمندگان سپاه به صورت شبانه‌روزی در حال جهاد و مبارزه هستند، عنوان کرد: امیدواریم خداوند به ما کمک کند که در جهت حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی تلاش و به عنوان سربازان واقعی قدم برداریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1367543

مهمترین اخبار ایران و جهان: