نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 19:56

کشف و ضبط بیش از ۶۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در سرپل ذهاب

کرمانشاه- فرماندار سرپل‌ذهاب از دستگیری اعضای باند قاچاق سوخت در این شهرستان به همراه کشف و ضبط بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی صورت گرفته از سوی جامعه اطلاعاتی شهرستان سرپل ذهاب به یکی از باندها و شبکه‌های قاچاق سوخت ضربه سنگینی وارد شد.

وی افزود: در این عملیات بیش از چهار هزار لیتر گازوئیل و یک هزار و ۵۰۰ لیتر بنزین قاچاق از این شبکه قاچاق سوخت کشف و ضبط شد.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: در این راستا پنج قاچاقچی دستگیر شده و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شهرستان شد که به جرم آنها رسیدگی و برخورد قانونی با آنها صورت گیرد.

بابلی با تقدیر از جامعه اطلاعاتی سرپل ذهاب، ادامه داد: تمام تحرکات شبکه‌های قاچاق سوخت تحت رصد و اشراف اطلاعاتی کامل جامعه اطلاعاتی شهرستان است و اجازه نخواهند داد سوخت کشور به خارج از مرزها قاچاق شود چون باعث ضربه زدن به اقتصاد کشور می‌گردد.

وی عنوان کرد: در برخورد با قاچاقچیان سوخت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد و به قاچاقچیان سوخت هشدار می‌دهیم از این کار دست برداشته و از ضربه زدن به اقتصاد کشور اجتناب کنند.

فرماندار سرپل ذهاب در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده مواردی از قاچاق سوخت در شهرستان سریعاً آن را به اطلاع دستگاه‌های اطلاعاتی برسانند تا با آنها برخورد قاطعانه صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442443

مهمترین اخبار ایران و جهان: