نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 19:45

اهدای ۲۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی همزمان با دهه فجر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، از اهدای ۲۳۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و ۳۲۰ دستگاه آبگرمکن به خانوار‌های نیازمند‌ زیرپوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از اهدای ۲۳۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان به مناسبت دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: جهیزی‌های اهدایی به مناسبت دهه فجر شامل ۵ قلم کالای ضروری جارو برقی و اجاق گاز است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۳۹۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شده است، گفت: در کنار اهدای جهیزیه امروز ۳۲۰ دستگاه آبگرمکن هم به خانوار‌های نیازمند‌ کمیته امداد استان اهدا شد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان کرمانشاه، از ابتدای سال تاکنون یک‌هزار و ۹۹۰ قلم کالای ضروری مانند کولر، بخاری و آبگرمکن به خانوار‌های نیازمند استان تحویل شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال ۸۰۰ سری جهیزیه دیگر به زوج‌های جوان اهدا می‌شود، گفت: زوج‌های کمتر برخورداری که مددجوی این نهاد نیستند هم با دریافت تسهیلات می‌توانند از حمایت‌های موردی برای تأمین جهیزیه برخوردار شوند.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659487

مهمترین اخبار ایران و جهان: