نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 22:23

محورهای کلوسه و سی سخت به پادنا در استان اصفهان مسدود است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت‌: محور سی سخت به پادنا در شهرستان سمیرم و محور روستایی کلوسه در پشتکوه فریدونشهر به علت بارش برف و کولاک در حال حاضر مسدود است.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: محور سی سخت به پادنا در شهرستان سمیرم و محور روستایی کلوسه در پشتکوه فریدونشهر به علت بارش برف و کولاک در حال حاضر مسدود است.

وی به رانندگان توصیه کرد: در تردد در محورهای غرب، جنوب و شمال استان اصفهان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

حمیدرضا رحیمی، رئیس اداره راهداری شهرستان بویین‌میاندشت هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: راه ارتباطی بوئین میاندشت به خوانسار به علت کولاک شدید امکان تردد فقط با زنجیرچرج امکان پذیر است.

وی افزود: وسایل برف روبی در تمام مسیرهای برفگیر مستقر است تا در صورت مسدود شدن، راه‌های ارتباطی شهری و روستایی بازگشایی شود.

رحیمی گفت: در حال حاضر تمام راه های ارتباطی شهرستان بویین‌میاندشت باز و تردد در آن صورت می گیرد.

رئیس اداره راهداری شهرستان بویین‌میاندشت خاطرنشان کرد: ارتفاع برف در این شهرستان ۱۵ سانتی‌متر است و در برخی از مناطق به علت کولاک به ۶۰ سانتی‌متر هم می‌رسد.

با توجه به بارش برف، کولاک و کاهش محسوس دما در مناطق غرب و شمال استان که منجر به لغزندگی جاده‌ها و معابر شده است و به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از تردد در معابر شهری و روستایی و محورهای جاده‌ای همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرستان‌های فریدونشهر، فریدن، خوانسار و بویین میاندشت و مدارس بخش‌های نیاسر، قمصر، برزک و روستاهای بخش مرکزی کاشان و نیز مقاطع ابتدایی شهرستان گلپایگان روز شنبه ۱۴ بهمن ماه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

پایان پیام/۳۸۱۳
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658387

مهمترین اخبار ایران و جهان: