نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 23:19

ضرورت تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات برای رأی اولی‌ها

فرماندار گرمه گفت:باید زمینه حضور و مشارکت جوانان به ویژه رأی اولی‌ها در انتخابات فراهم شود و اهمیت مشارکت در انتخابات برای این قشر تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، عبدالحسین قاضوی فرماندار گرمه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: مشارکت حداکثری رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی پشتوانه محکمی برای امنیت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید اهمیت مشارکت در انتخابات برای رأی اولی‌ها تبیین شود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مهر تأییدی بر حقانیت نظام و در واقع مشارکت در تعیین سرنوشت خود و یاس و ناامیدی دشمنان است.

فرماندار گرمه در بخشی دیگر با اشاره به همزمانی دهه فجر امسال با اعیاد ماه رجب و تبریک این مناسبت‌ ها افزود: یوم الله دهه فجر فرصت مغتنمی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی  برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

حجت الاسلام محمد‌حسن رحمانی امام جمعه گرمه نیز در این جلسه گفت: جوانان به ویژه رأی اولی ها به‌عنوان اثرگذارترین قشر جامعه باید نقش مؤثر خود را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ایفا کنند.

وی افزود: دشمن امروز به دنبال آن است که فرهنگ خود را به جوانان و نوجوانان ما تحمیل کند که وظیفه داریم در این میدان تقابل فرهنگ‌ها، دانش آموزان را با فرهنگ اصیل ایران اسلامی و فرهنگ تعلیم و تربیت ائمه اطهار آشنا کنیم.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646387

مهمترین اخبار ایران و جهان: