نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 15:34

۳۵ طرح به مناسبت دهه فجر در «پاوه» افتتاح می‌شود

فرماندار پاوه گفت: ۳۵ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، ورزشی و... به مناسبت دهه فجر در سطح این شهرستان افتتاح خواهد شد.

 علی‌رضا حیدری، فرماندار پاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه مبارک فجر، این روزها را فرصت مناسبی جهتی تشریح و تبیین دستاوردهای سیاسی، امنیتی، علمی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی چهل و پنج ساله نظام دانست و اظهار کرد: نظر به جنگ بزرگ رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی، اطلاع‌رسانی کامل و دقیق در خصوص اقدامات بزرگ نظام در سنوات اخیر و بیان واقعیت‌ها، وظیفه اصلی مدیران سطح شهرستان در دهه فجر است.

وی به بیان بخشی از خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف پرداخت و تصریح کرد: تمام این دستاوردها با وجود مشکلات متعدد حاصل گشته است.

فرماندار پاوه، از آغاز گازرسانی به روستاهای غربی شهرستان و آبرسانی به برخی نقاط شهری و روستایی به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان در ایام مذکور نام برد و افزود: مجموعا شاهد افتتاح ۳۵ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، ورزشی و ... در نقاط گوناگون شهرستان خواهیم بود. 

وی در ادامه، ضمن تشریح وظایف کمیته‌های گوناگون ستاد گرامیداشت دهه فجر، ابراز امیدواری کرد، تمامی دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی با تمام ظرفیت موجود، نسبت به گرامیداشت این ایام اقدام کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1645943

مهمترین اخبار ایران و جهان: