مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در 9 ماه سالجاری مردم استان زنجان 26 هزار و 766 بار با پست امداد شرکت گاز زنجان تماس تلفنی برقرار کردند.
رحیم سلیمانینژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان امروز در گفتو گو با فارس با اشاره به اینکه پست امداد شرکت گاز استان زنجان به صورت شبانهروزی آماده خدماترسانی و پاسخگویی به مشترکین گاز در استان زنجان است، اظهار داشت: مشترکان گاز در زنجان میتوانند در هر ساعت از طول شبانهروز با شمارهگیری تلفنهای 194 و 1594 درخواستها و مشکلات خود را در خصوص گاز طبیعی با کارشناسان شرکت در میان گذاشته و نسبت به رفع آنها کمک بگیرند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه بیش از 26 هزار بار زنگ پست امداد شرکت گاز استان زنجان به صدا در آمده است، خاطر نشان کرد: کارشناسان این شرکت تمامی تماسهای مردمی پاسخگو بودند.
وی با بیان اینکه شماره تلفنهای 194و 1594 مرکز رسیدگی به درخواستهای امدادی و عملیاتی و ارائه مشاوره و راهنمایی در خصوص خطرات گاز، خرابی کنتور و رگلاتور، قطعی گاز، حوادث ناشی از گازگرفتگی و انفجار به صورت شبانهروزی و مکانیزه است، افزود: 7 هزار و 242 مورد از تماسهای انجام شده در سالجاری عملیاتی بوده که امدادگران و کارشناسان شرکت با استفاده از تجهیزات کامل برای انجام عملیات که عمدتاََ مربوط به قطعی یا نشتی گاز بوده است به محل حادثه اعزام شدهاند.
سلیمانینژاد با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از تماس مشترکان گاز استان زنجان با تلفنهای این شرکت در راستای دریافت اطلاعات و راهنمایی انجام شده است، ادامه داد: 13 هزار و 875 مورد از تماسهای انجام شده در 9 ماه اخیر از سوی مردم استان، برای دریافت راهنمایی تلفنی در مورد نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز، دریافت اطلاعات در خصوص زمان و علت قطعی گاز انجام شده است.
وی در پایان با بیان اینکه مامورین پست امداد شرکت گاز استان، بلافاصله پس از دریافت تماس امدادی برای انجام عملیات به محل حادثه اعزام میشوند، تصریح کرد: ماموران پست امداد این شرکت با 20 نفر پرسنل متخصص و کارشناس با استفاده از 3 دستگاه خودرو امدادی مجهز آماده خدمات رسانی به مشترکین گاز زنجانی هستند.
پایان پیام/73002