نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 10:43

چمران: از اعضای شورای شهر کسی برای انتخابات مجلس ثبت نام نکرده است

رئیس شورای شهر تهران به انتخابات مجلس در اسفند اشاره کرد و گفت: از اعضای شورای شهر تهران کسی برای انتخابات تهران ثبت‌نام نکرده و در خصوص شهرستان‌ها نیز بنده اطلاعی ندارم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران به لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری تهران بیش از ۱۶۹ هزار میلیارد تومان است و قطعا بودجه سال آینده بیش از ۱۰۰ همت خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنانش به موضوع هوای پاک در تهران اشاره کرد و گفت: این مسئله آرزوی همه شهروندان تهرانی است و متاسفانه تهران و برخی شهرهای کشور درگیر آلودگی هوا هستند و آلودگی هوا با همکاری و همراهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها برطرف می شود و در غیر این صورت به نتیجه‌ای نخواهیم رسید و امیدواریم که اقدامات به گونه‌ای انجام شود که شرمنده مردم نشویم.

وی به رونمایی از تاکسی‌های برقی وارداتی اشاره کرد و گفت:  این مسئله نیز در آستانه روز هوای پاک انجام می‌شود و انتظار داریم تعداد بیشتری از این تاکسی‌ها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه  از اعضای شورای شهر تهران به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس ثبت نام کرده گفت: از اعضای شورای شهر تهران کسی برای انتخابات تهران ثبت‌نام نکرده و در خصوص شهرستان‌ها نیز بنده اطلاعی ندارم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639387

مهمترین اخبار ایران و جهان: