نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 16:54

توجه ویژه به نهاد خانواده سبب تقویت حس مسؤولانه می شود

معاون مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: توجه به ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی در میان کادردرمان و کارکنان حوزه درمان می تواند به تقویت حس مسؤولانه در این بخش کمک کند.

مهدی پایان معاون پشتیبانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: به منظور تقویت حس مسؤولانه و ارتقای روحیه کادر درمان و کارکنان مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، مجموعه ای از برنامه های فرهنگی، هنری، اجتماعی به اجرا درآمده است.

وی با بیان این که 250 همکار و 100 نفر از خانواده همکاران در این طرح مشارکت دارند، افزود: باور به این که همکار سالم می تواند به محیطی سالم و خدماتی سالم در جامعه کمک کند، مجموعه ای از خدمات برای کادر درمان و کارمندان و خانواده های آنان در نظر گرفته شده است تا با گسترش روحیه ورزشی و ارتقای اخلاق اجتماعی، شاهد تزریق روحیه خدمت باشیم.

به گفته پایان، تفاهم نامه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و فنی و حرفه ای نیز در حال عقد است تا بتوانیم همکاران و خانواده های آنان را در ایجاد شور و نشاط کاری یاری کنیم.

سفر به مزار شهید سلیمانی

معاون پشتیبانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان همچنین از سفر فرهنگی و معنوی جمعی از کارکنان و کادر مدیریت درمان تأمین اجتماعی به استان کرمان برای زیارت مزار شهید سلیمانی نیز خبر داد و گفت: 24 نفر از همکاران نیز به اردوی قم و بارگاه حضرت معصومه (س) و نیز جمکران اعزام شدند.

 

وی به برنامه ریزی برای اعزام کارکنان و کادر درمان به مشهد مقدس به صورت دوره ای نیز خبر داد و گفت: تأثیر برگزاری این برنامه ها در روحیه کارمندان و کارکنان و کادر درمان بسیار بالاست و لذا گسترش این برنامه ها دنبال می شود.

پایان اضافه کرد: برنامه های ورزشی هم  در کنار این اردوهای فرهنگی و اجتماعی تدارک دیده است که نشاط و سلامتی کارکنان و خانواده های آنان را بدنبال خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620943

مهمترین اخبار ایران و جهان: