نیوز سیتی!
18 اسفند 1402 - 17:32

توخل: هنوز عنوان قهرمانی را تحویل لورکوزن نداده‌ایم/ نمی‌دانم تا چه زمانی می‌توانم روی پاهایم بایستم

سرمربی بایرن مونیخ در آستانه بازی با ماینتس اعتراف کرد که سرنوشت قهرمانی بوندس‌لیگا دیگر در دستان مدافع عنوان قهرمانی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا (شنبه) شاگردانش با ماینتس در هفته بیست‌وپنجم بوندس‌لیگای آلمان با چکمه ارتوپدی حضور پیدا کرد، درباره مصدومیتی که پیش از بازی با لاتزیو در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به آن دچار شد، گفت: انگشت شست پایم شکسته است. ‌نمی‌دانم تا چه زمانی می‌توانم روی پاهایم بایستم اما هر روز وضعیتم در حال بهبودی است. اگر بخواهم به کنار خط نزدیک باشم، ممکن است به یک جعبه برای نشستن رویش نیاز داشته باشم. سعی می‌کنم با استفاده از یک کفش مخصوص راه‌حلی پیدا کنم. من اما به اندازه کافی از روی نیمکت مربیگری کرده‌ام و بازی مقابل لاتزیو هم خوب بود.

وی همچنین درباره افزایش اعتماد به نفس در بین بازیکنانش پس از برتری مقابل لاتزیو و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: همیشه امید زیادی وجود دارد. به طور حتم تجربیات و نتایجی اینچنینی به ما کمک می‌کند و باید به ما جسارت و اعتماد به نفس برای ادامه کار را بدهد. وقتی پیراهن بایرن مونیخ را به تن می‌کنید، باید عملکرد موردنظر را از خود ارائه دهید. در بازی فردا هم باید اینطور باشد. ما می‌خواهیم فردا حداکثر تلاش خود را بکنیم و امیدواریم که این برد به ما اعتماد به نفس بدهد و با بردهای بیشتری همراه شود.

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ که در حال حاضر تیمش با 10 امتیاز اختلاف نسبت به بایرلورکوزنِ صدرنشین، در رده دوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا جای دارد، درباره کورس قهرمانی این رقابت‌ها هم خاطرنشان کرد: ما هنوز عنوان قهرمانی را تحویل نداده‌ایم. یک منطقه‌ای بین تسلیم شدن و قصد انجام آن وجود دارد که به آن واقعیت می‌گویند. اختلاف امتیازی فعلی ما با لورکوزنِ صدرنشین خیلی زیاد است و باید واقع‌بین باشیم. برای ما مهم باثبات‌ بودن و یافتن دوباره ثبات است. ما حالا به کسب پیروزی در بازی‌های بعدی‌مان نیاز داریم، اما سرنوشت قهرمانی دیگر در دستان ما نیست. لورکوزن هم دیگر حس نمی‌کند که ما پشت‌ سر آنها در حال نفس کشیدن هستیم. ما به همین خاطر سرزنش می‌شویم، اما این باعث نمی‌شود که فردا تمام توان خود را در تقابل با ماینتس به کار نگیریم.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و ماینتس از ساعت 18 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1683843

مهمترین اخبار ایران و جهان: