نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 16:59

امام جمعه بندرعباس: کاندیداها به قانون پای بند باشند

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر ضرورت شکل گیری انتخاباتی باشکوه برای حفظ امنیت و اقتدار کشور، از کاندیداها خواست به قانون پای بند باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان ظهر امروز، در خطبه های نماز جمعه شهرستان بندرعباس با بیان اینکه طوفان الاقصی چه پیامدهایی برای غرب آسیا به همراه داشت اظهار کرد: در این عملیات نفوذ رژیم صهیونسیتی کاهش پیدا کرد و کشورهای مفلوکی که در ایجاد رابطه با این رژیم مسابقه می دادند دانستند که این رژیم حتی توانایی نجات خود را ندارد.

وی افزود: رسانه های غربی و خارج نشینان ایرانی هنوز برای یک لقمه نان شروع به بدگویی برای جبهه مقاومت می کنند که بسی جای تأسف است و این کار همیشگی اینان بوده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: امروز قدرت ایران نه تنها در غرب آسیا بلکه در تمام دنیا افزایش یافته و در کنار آن جبهه مقاومت نیز تقویت شده است .

عبادی زاده با بیان اینکه یمن در معادلات دنیا با آمریکا سر شاخ می شود، تاکید کرد : با این روند قدرت جبهه مقاومت نقش آمریکا در منطقه کاهش و زمزمه های خروج آمریکا از سوریه و عراق به گوش می رسد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، از کاندیداها خواست ضمن تلاش برای انتخاباتی باشکوه، قانون را نیز رعایت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650043

مهمترین اخبار ایران و جهان: