نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 16:07

هرگونه بی‌تفاوتی برای حضور در پای صندوق‌های رای جواب مثبت به دشمنان است

امام جمعه بناب با بیان اینکه امروز زمان قهر از حضور در پای صندوق‌های رای نیست، گفت: هرگونه عقب‌نشینی و بی‌تفاوتی برای حضور در پای صندوق‌های رای کم لطفی به خون شهدا و جواب مثبت به دشمنان نظام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت السلام مصطفی باقری‌بنابی امام جمعه بناب امروز در خطبه های نماز جمعه بناب با اشاره به مسئله مهم و حیاتی کشور انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بسیار مهم و حیاتی است و در واقع انتخابات مرکز سوخت‌گیری برای نظام و کشور است و با این سوخت‌گیری کشور به مسیر حرکت خود ادامه می‌دهد.                                                             

خطیب نماز جمعه بناب با تاکید بر اینکه هر قدر تنور انتخابات گرم باشد و مشارکت عمومی بالاتر باشد نظام مستحکم‌تر وقوی‌تر خواهد بود. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب اذعان داشت: مشارکت بالا در انتخابات امنیت را بالا برده و اقتدار ملی را افزایش خواهد داد و دشمن نیز ناامید و مایوس خواهد شد.

امام جمعه بناب افزود: هرگونه عقب‌نشینی و بی‌تفاوتی برای حضور در پای صندوق‌های رای کم لطفی به خون شهدا و جواب مثبت به دشمنان نظام است.

وی افزود: امروز زمان قهر از حضور در پای صندوق‌های رای نیست، دشمنان هر لحظه مترصد ضربه زدن به نظام می‌باشند و اگر نبود تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، سپاه  و نیروهای انتظامی و سایر نیروها امروز شاهد فجایع بزرگ‌تر از حادثه کرمان در نقاط مختلف کشور بودیم.

باقری‌بنابی در ادامه یاد و خاطره استاندار فقید آذربایجان‌شرقی سردار رضوی خرم را گرامی داشت و علو درجات را برای ایشان از خداوند متعال خواستار شد.

پایان پیام/۶۰۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649987

مهمترین اخبار ایران و جهان: