نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 09:57

اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: دومین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی برادران به مناطق عملیاتی آغاز شد.

محمد مهجوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:  دومین مرخله از اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب از امروز آغاز شد.

وی تصریح کرد: مرحله نخست اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از 15 آبان ماه تا 16 آذرماه ویژه دانش‌آموزان دختر برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی دوکوهه، یادمان فتح المبین، طلاییه، اروندکنار، معراج الشهدا، شلمچه، مسجد جامع و موزه خرمشهر در این اعزام‌ها، بیان کرد: در مرحله دوم این اعزام‌ها از امروز شاهد بدرقه دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی بودیم.

مهجوری با بیان اینکه اعزام یک هزار و ۵۰۰ نفر در این مرحله به این اردوهای معنوی هدفگذاری شده است، گفت: تقویت فرهنگ الگوپذیری دانش‌آموزان از ایثارگری‌ها، مقاومت و رشادت‌های شهدا مهمترین رویکرد برگزاری اردوهای راهیان نور است.

به گفته وی در هر کاروان بر اساس تعداد اتوبوس‌ها راوی، خادم و روحانی پیش بینی شده و خادمان دانش‌آموزی، روحانی و همچنین راویان دفاع مقدس در طول اردوی راهیان نور در منطقه یا در مسیر مباحث مختلف فرهنگی، اعتقادی و سیاسی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

پایان پیام

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655343

مهمترین اخبار ایران و جهان: