نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 15:14

تجلیل از فعالان مواکب مردمی نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان مواکب مردمی نیمه شعبان سال گذشته در این مکان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در ایام نیمه شعبان مواکب متعددی در شهر مقدس قم، بلوار پیامبر اعظم(ص) و اطراف مسجد مقدس جمکران با هدف ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران نیمه شعبان برپا می شود، اظهار کرد: سال گذشته حدود 350 مجموعه مردمی در قالب بیش از یک هزار و 600 غرفه در حوزه های مختلف خدمات را به زائران ارائه دادند.

وی ادامه داد: مسئولان برخی از این مواکب روز جمعه 29 دی ماه به منظور هم افزایی در مسجد مقدس جمکران گردهم جمع می شوند، بعد از ظهر جمعه هم همایشی با هدف تجلیل از موکب داران با حضور جمعی از مسئولان استانی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در شبستان کربلای این مکان مقدس برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: مسئولیت مواکب و مجموعه های مردمی خدمات رسان در ایام نیمه شعبان بر عهده ستاد مردمی اجتماعات مهدوی است و این همایش نیز با همکاری این ستاد برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 78041

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641987

مهمترین اخبار ایران و جهان: