نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 14:54

مسئول بسیج دانشگاه صداوسیما: تشکل‌های دانشجویی مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما گفت: وظیفه سنگین افزایش مشارکت بر عهده تشکل‌های دانشجویی است که مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند و در پی افزایش آگاهی مردم و جامعه را در پیش بگیرد.

رضا کوه پیکر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد نقش جنبش دانشجویی در انتخابات، گفت: وظیفه سنگین افزایش مشارکت بر عهده تشکل‌های دانشجویی است که مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند و در پی افزایش آگاهی مردم و جامعه را در پیش بگیرد. 

کوه پیکر تاکید کرد: نقش تشکل های دانشجویی در افزایش مشارکت دانشجویی آن جا تبیین  می‌شود که خود دانشجو هم آن را درک کند، وقتی دانشجو  تاثیر خود را بداند و به آن آگاه باشد خیلی راحت و دقیق می‌تواند در این عرضه  نقش آفرینی کند. این امر مهم زمانی اتفاق می‌افتد  که دانشگاه و تشکل ها سیاسی شوند

وی افزود: بعضی‌ها حوصله‌ی حرکت ندارند، می‌گویند بگذار کارها را بکنیم درسمان را بخوانیم و دنبال کاری برویم، این‌ها مشمول بیداری، خیزش و حرکتی که عنوان دانشجویی دارد، نیستند ولی باید با بینش و رویکرد واقع بینانه به این سمت حرکت کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما گفت: تشکل‌ها با خط‌مشی درست می‌توانند هم خودشان و دانشجویان را از این آفت باز دارند. تشکل‌های دانشجویی اگر بر اهمیت خود و تشکل خود واقف باشد می‌توانند در مشارکت بیشتر مردم تاثیر داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632043

مهمترین اخبار ایران و جهان: