نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 20:52

سایت پردازش زباله قائمشهر به بهره‌برداری رسید

شهردار قائمشهر گفت: خط پردازش زباله واقع در سایت زباله شهرداری با ظرفیت پردازش ۵۰۰ تن در روز و به ارزش ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، امروز و با حضور رئیس دفتر ویژه بازرسی رئیس جمهور، استاندار مازندران و نماینده‌های مردم قائمشهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسؤولان شهرستانی چند پروژه عمرانی در شهر،  افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

شهردار قائمشهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای همزمان چند پروژه در شهر با توجه به شرایط اقتصادی کار بسیار خوبی بود، اظهار کرد: گاهی اجرای این پروژه‌ها دشواری‌هایی را برای شهروندان به ویژه اهالی همجوار با پروژه‌ها داشته است و از آنان تشکر می‌کنم. 

کاظم علیپور اجرای این پروژه‌ها را مرهون همدلی و همکاری شهرداری و شورای اسلامی قائمشهر برشمرد و افزود: اگر این همدلی نبود این پروژه‌ها اجرایی نمی‌شد. 

وی تصریح کرد: خط پردازش زباله واقع در سایت زباله شهرداری با ظرفیت پردازش ۵۰۰ تن در روز و به ارزش ۳هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و برای ۴۰ نفر اشتغال ایجاد شد. 

شهردار قائمشهر در ادامه به بهره‌برداری از مجموعه تفریحی ورزشی سمنادشت اشاره کرد و افزود: این مکان بزرگترین چمن مصنوعی شهرداری‌های شمال کشور است که در زمینی به مساحت ۱۲هزار و ۶۰۰ متر مربع و ارزش ۶۱۵میلیارد ریال اجرایی و برای هشت نفر اشتغالزایی شد. 

علیپور به دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز شهرداری اشاره کرد و افزود: افتتاح پارک معلم، پارکینگ قائم محله،  آغاز عملیات اجرایی پنج ایستگاه ثبت تخلف، مبلمان فضای سبز، افتتاح تقاطع غیر همسطح دخانیات، بازگشایی مسیر خیابان آزادی، خرید خودروی فوماتیک آتش‌نشانی، آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان خیابان آیت الله صالحی مازندرانی از جمله این پروژه‌ها بود.

به گزارش فارس، در نهمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه‌های شهرداری قائمشهر، با اعتبار ۹۳۲۴میلیارد ریال افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام/۳۱۴۱/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667543

مهمترین اخبار ایران و جهان: