نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 16:05

بازدید ویژه از 40 باشگاه ورزشی گچساران با 2 اقدام اساسی

برای نخستین بار یک اقدام ویژه ورزشی در شهرستان گچساران صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، شهرستان گچساران یکی از شهرستان‌های ورزش خیز جنوب ایران به شمار می‌رود که اکنون تیم‌های زیادی از این خطه کشور در لیگ‌های معتبر ورزشی مشغول به هنرنمایی هستند

گچساران قطب برخی از رشته‌های ورزشی کشور از جمله بوکس، هندبال، فوتبال، هاکی و شنا و رشته‌های دیگر است که با اندکی توجه بیشتر از سوی مسئولان می‌توان به آینده ورزش این شهرستان امیدوارتر بود.

اداره ورزش و جوانان گچساران در طول یک سال اخیر اقدامات کم نظیری در زمینه توجه به رشته‌های ورزشی نظارت و بازرسی بر باشگاه‌ها در راستای تعالی ورزش قهرمانی این شهرستان انجام داده است.

در همین خصوص برای نخستین بار به همراه عباس پژمان مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از تعداد ۴۰ باشگاه ورزشی خصوصی بازدید به عمل آمد.

در این بازدید درجه‌بندی باشگاه‌های خصوصی جهت اعلام نرخ‌نامه طبق مصوبه هیئت وزیران مشخص شد.

رئیس ورزش و جوانان گچساران از این اقدام ورزش و جوانان استان به ویژه مسوول امور باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: هر چند باشگاه‌های گچساران از جمله منضبط‌ترین باشگاه‌های استان به شمار می‌روند اما هرگز نظارت و بازرسی بر باشگاه‌ها مغفول نمی‌ماند تا نارضایتی میان مردم و ورزشکاران و ورزش دوستان ایجاد نشود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634443

مهمترین اخبار ایران و جهان: