نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 12:17

تجمع مردم شهر یاسوج در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

شب گذشته همزمان با سالروز شهادت سردار رشید اسلام ، شهید حاج قاسم سلیمانی و ولادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم گرامیداشتی در حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی ضمن محکومیت جنایت وحشیانه رژیم منحوس صهیونسیتی اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ویژه برنامه‌های متعددی را به همت مردم در سراسر استان تدارک دیده بود که بدلیل اقدام وحشیانیه دشمنان انقلاب و اسلام در به شهادت رساندن تعدادی از هموطنان در کرمان تغییراتی در برگزاری این برنامه‌ها صورت پذیرفت .

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ویژه برنامه ولادت حضرت زهرا (س) در حرم مطهر امامزاده عبدالله یاسوج روبرو حجت‌الاسلام محسن آتشکار به تبیین جایگاه مقام زن در جامعه و اسلام پرداخت و زن را رکن اصلی جامع اسلامی دانست که احادیث مختلفی در مکتب اسلام در این خصوص بیان شده است.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی افزود: در ادامه این برنامه گروه سرود نوجوانان یکی از مدارس استان سرودی در وصف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را اجرا کرد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت و در ادامه پس از مداحی ،با برگزاری مسابقه فرهنگی از تعدادی از شرکت کنندگان تقدیر بعمل آمد.

 

وی در ادامه ضمن محکومیت بمب‌گذاری در مسیر زئران گلزار شهدای کرمان گفت: در پایان این مراسم مردم همیشه در صحنه شهر یاسوج با حضور در مقابل آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) ، حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد را محکوم کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626443

مهمترین اخبار ایران و جهان: