نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 11:12

شهرک‌های صنعتی شیروان با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیاردی در حال تکمیل است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: در دولت سیزدهم یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی شیروان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، صبح امروز عبدالله گلی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان در بازدید و تور راویان پیشرفت اظهار کرد: اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیاردی جذب شده در شهرک‌های صنعتی این شهرستان موجب تکمیل زیرساخت‌ها و جذب سرمایه‌گذار شده است.

وی با اشاره به وجود ۲ شهرک صنعتی در شیروان گفت: طی دو سال اخیر توجه ویژه‌ای به دسترسی مناسب، پست‌های برق، تصفیه‌‌خانه‌ فاضلاب، ایستگاه آتش‌نشانی و روشنایی دو شهرک صنعتی شیروان شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان افزود: عدم وجود این زیرساخت‌ها مانع توسعه واحدهای تولیدی و جذب سرمایه‌گذار بود که در دولت سیزدهم فضا برای رونق ایجاد شده است.

گلی بیان کرد: ۱۰ سوله در شهرک‌های صنعتی شیروان ساخته شده و در اختیار کارآفرینان و سرمایه‌گذاران دانش‌بنیان این شهرستان قرار داده شده تا فرصت‌های شغلی مناسبی ایجاد شود.

این مقام مسوول تاکید کرد: از تعداد ۱۱ تولیدی راکد ۶ واحد تولیدی احیا شده و در این خصوص رتبه نخست استان به شیروان اختصاص یافته است.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644343

مهمترین اخبار ایران و جهان: