نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 10:48

استان ایلام میزبان ۲ طرح مهم گردشگری و درمانی می‌شود

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام گفت: استان ایلام با ظرفیت بالای جذب گردشگران از کشور عراق، میزبان هتل بیمارستان ۳۲۲ تخت‌خوابی و هتل ۴ ستاره می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه، سعید رشنوادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، در نشستی که با حضور نمایندگان اداره میراث فرهنگی، مسکن و علوم‌پزشکی و گروه سرمایه‌گذاری لوکوما برگزار شد، گفت: استان ایلام با ظرفیت بالای جذب گردشگران از کشور عراق، میزبان هتل بیمارستان ٣٢٢ تختخوابی و هتل ۴ ستاره می‌شود و بررسی‌های اولیه برای احداث این ۲ طرح مهم گردشگری و درمانی انجام شده است.

وی افزود: استان ایلام در سال‌های اخیر با جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و داخلی، به یکی از قطب‌های سرمایه‌گذاری کشور تبدیل شده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام ادامه داد: در سال گذشته بیش از ٢ میلیارد و ٧٠٠ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان انجام شده است و در سال جاری نیز با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، شاهد سرمایه‌گذاری‌های جدیدی در استان خواهیم بود.

نماینده گروه سرمایه‌گذاری لوکوما نیز در این نشست خاطرنشان کرد: در صورت اعطای مجوز، احداث هتل بیمارستان ٣٢٢ تختخوابی و هتل ۴ ستاره در استان ایلام را با سرمایه‌گذاری حدود ۶ هزار میلیارد تومان آغاز خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احداث هتل بیمارستان ٣٢٢ تختخوابی و هتل ۴ ستاره در استان ایلام، علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، نقش مهمی در توسعه گردشگری و سلامت استان ایلام خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641687

مهمترین اخبار ایران و جهان: