نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 16:33

کنعانی: در تنبیه جنایتکاران تردید نمی‌کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه عملیات‌های نظامی سپاه در اربیل و ادلب را بخشی از مجازات عادلانه ایران علیه متجاوزان به امنیت کشور خواند.

گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس؛ در دفاع از امنیت شهروندان خود و «تنبیه جنایتکاران» تردید نخواهیم کرد، این را سخنگوی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی امروز (سه‌شنبه) ۲۶ دی ماه در پی عملیات‌های نظامی سپاه در اربیل و ادلب بیان کرد.

وی بر حق مشروع و قانونی ایران برای برخورد بازدارنده با منابع تهدید کننده امنیت ملی تأکید کرد و گفت که ایران در عزم خود برای مبارزه با تروریسم در چارچوب همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی مصمم است.

 

 

شامگاه دوشنبه ۲۵ دی ماه سپاه پاسداران در پی حمله تروریستی اخیر در کرمان، اقدام به شلیک ۲۴ فروند انواع موشک بالستیک به مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست‌ها (داعش) در ادلب کرد. در این عملیات‌ها ۴ نفر از مسئولان ارشد موساد و چند فرمانده ارشد داعش به هلاکت رسیدند.

 

کنعانی همچنین عنوان کرد که این عملیات‌ها بخشی از پاسخ ایران به اقدام کنندگان علیه امنیت ملی و امنیت شهروندان ایرانی و در راستای دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور، مقابله با تروریسم و بخشی از مجازات عادلانه علیه متجاوزان به امنیت کشور بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639987

مهمترین اخبار ایران و جهان: