نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 22:49

هیچ کس پاسخگوی ما نیست / حق با بازیکنان طلبکار است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مسئولان به ما قول داده بودند که بازی با تماشاگر برگزار خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد گفت: هیچ کس پاسخگو نیست و ما نمی‌دانیم به چه کسی مراجعه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر رضا درویش در حاشیه دیدار پرسپولیس و ذوب آهن با انتقاد از نبود تماشاگران گفت: متأسفانه این روزها هیچ کس پاسخگوی مشکلات پرسپولیس نیست. مسئولان فدراسیون به ما قول دادند که این بازی با تماشاگر برگزار خواهد شد اما به یک باره همه چیز تغییر کرد و ما مجبور هستیم یک بار دیگر بدون تماشاگر مقابل حریف به میدان برویم.

وی گفت: در شهرستان‌ها تماشاگران به ورزشگاه می آیند و تیمشان را تشویق می‌کنند. به عنوان نمونه دیروز استقلال مقابل ۶۰ هزار هوادار اصفهانی بازی کرد اما آنها هم مثل ما در تهران باید بدون تماشاگر بازی کنند.

وی افزود: یکی از منابع درآمد سرخابی‌ها پول بلیت فروشی است اما وقتی بازی بدون تماشاگر است هیچ مبلغی به ما پرداخت نمی‌شود و کسی هم پاسخگوی این موضوع نیست. مرتب باید دنبال پولمان باشیم. ما تبلیغ بانکی را بر روی پیراهن تیم گذاشتیم و قرار بود آنها بابت این تبلیغ به ما پول بدهد. آنها یک مبلغ ناچیزی را دادند و الان دقیقاً یک سال است که ما نتوانسته ایم مابقی تبلیغات را از آنها بگیریم. نمی‌دانم مسئول این ناهماهنگی کیست و تا چه زمانی باید با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کنیم.

درویش در خصوص حضور تیم النصر در تهران و اینکه گفته می‌شود شاید میزبانی به تیم‌های ایرانی داده نشود گفت: هر روز یک مشکل به مشکلات ما افزوده می‌شود. درست است آنها هزینه‌های سرسام آوری دارند و برای فوتبالشان پول خرج می‌کنند، فوتبال ما باید به دنیا معرفی شود اما با این وضعیت هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد. من کاری به فوتبال اروپا ندارم اما ما در مقابل ضعیف‌ترین کشورهای پیرامون خودمان هم نتوانستیم موفق باشیم و این برای فوتبال ما خوب نیست و در شأن نام ایران هم نخواهد بود. بنابراین امیدوارم مسئولان فکری به حال این قضیه کنند تا هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان و در خصوص انتقادات سرمربی و بازیکنان تیم در مورد نگرفتن آپشن هایی که قرار بوده به آنها داده شود گفت: حق با آنها است. آنها حرفشان درست است اما باید تلاش کنیم تا هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کنیم. استقلال و پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش هستند و مسئولان ورزش کشور باید راهکاری بیاندیشند تا این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466887

مهمترین اخبار ایران و جهان: