نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 13:09

انتخابات باید باعث وحدت در جامعه شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: هیچکس نباید به خود اجازه دهد انتخابات را به سمت دودستگی سوق دهد بلکه انتخابات باید باعث وحدت در جامعه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسا‌ن‌شمالی در خطبه‌های نمازجمعه ظهر امروز شهرستان بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولین نظام مانند پیامبر که همیشه به یاد مردم بودند، باید اینگونه باشند و برای حل مشکلات مردم شب و روز نشناسد.

وی گفت: امسال سال انتخاب است و این انتخابات نباید باعث ایجاد اختلاف و دو دستگی و یا چند دستگی شود و برعکس باید باعث ایجاد وحدت شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: هیچکس نباید به خود اجازه دهد اقدامی کند که باعث اختلاف دو دستگی و از بین رفتن وحدت شود.

وی ادامه داد: در هفده شهریور سال ۵۷ مردم برای مبارزه استبداد و استعمار و مبارزه با طاغوت زمان به خیابان‌ها آمدند و به خاک و خون کشیده شدند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: این انقلابی که ما امروز می‌بینیم ثمره خون‌های زیادی است که در آن ایام ریخته شده است.

امام جمعه گفت: در اغتشاشات اخیر نیز غرب و نظام استکباری با حمایت از عناصر داخلی و خارجی خود اقدام به ایجاد اغتشاش و هرج و مرج در کشور کردند.

وی ادامه داد: امروز نه تنها ایران بلکه بسیاری از کشورهای جهان در مقابل استعمار و استکبار ایستاده است. 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: راهپیمایی اربعین یک حرکت ضد طاغوتی و ضد یزیدیان زمان است و انشالله این حرکت ضد طاغوتی مقدمه برای ظهور خواهد بود.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1489843

مهمترین اخبار ایران و جهان: