نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 19:53

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته دولت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم جهت حضور در مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهدای شاخص شهریور ماه دعوت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم جهت حضور در مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهدای شاخص شهریور ماه دعوت کرد.

 متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

هشتم شهریور ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ، نمادی از حقانیت و مظلومیت نظام و سند دیگری بر شقاوت سازمان‌های تروریستی از جمله گروهک تروریستی منافقین است که تحت حمایت‌های گوناگون و هدایت و فرامین سرویس‌های جاسوسی نظام سلطه به‌ویژه آمریکای جنایتکار با ارتکاب شنیع‌ترین جنایات ضد بشری در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، بارها و بارها چهره سفاک و خونریز خود را در برابر ملت ستمدیده و مبارز ایران اسلامی نمایان ساخته‌اند.

این روز، یادآور حادثه تلخ و فراموش نشدنی شهادت دو شخصیت والا و تأثیرگذار در انقلاب اسلامی در انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر است که نمونه‌های بی‌بدیلی از ساده‌زیستی و تلاش صادقانه و ایثار جان در راه خدمتگزاری به ملت بودند و تا آخرین نفس، در این مسیر الهی حرکت کردند.

بدون شک الگوسازی سبک زندگی و مدیریت شهیدان رجایی و باهنر برای تمام  مسئولان نظام و تحکیم وحدت میان ملت و دولت ، گامی مؤثر در نیل به آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی«رحمت‌الله علیه» در احیای اسلام ناب محمدی«صل الله علیه و آله و سلم» خواهد بود.

به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطرۀ شهدای دولت  و جمعی دیگر از شهدای شاخص شهریور ماه  به ویژه شهید آیت‌الله  علی قدوسی، شهید آیت‌الله سید اسدالله مدنی، شهید حجت‌الاسلام سید علی اندرزگو، شهید سید اسدالله لاجوردی، شهید سرتیپ وحید دستجردی، شهیدان  مهدی و حسام عراقی؛ مراسم بزرگداشتی، فــردا (چهارشنبه 8 شهریور) در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این مراسم در تهران فردا ـ چهارشنبه 8 شهریور از ساعت 09:30 صبح، در مجتمع  فرهنگی ـ آموزشی رفـاه؛ واقع در میدان بهارستان، خیابان مردم؛ با سخنرانی «حجت‌الاسلام والمسلین ذوالنور»، «نایب رئیس مجلس شورای اسلامی» و با حضور خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه خانواده‌های گرانقدر شهدای دولت و شهدای شاخص شهریور ماه و مردم شهیدپرور برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ ضمن گرامیداشت یاد و نام و خاطرۀ شهیدان خدمت؛ از عموم مردم عزیز و شهید پرور و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور گستردۀ در این مراسم‌های بزرگداشت ضمن زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق نموده و بر ادامۀ راهشان تأکید نمایند. 

شـورای همـاهنـگی تبلیغـات اسـلامـی

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1475887

مهمترین اخبار ایران و جهان: