نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 11:59

آیین افتتاح پروژه های برق رسانی کهگیلویه برگزار شد

دهدشت_ آیین افتتاح پروژه های برق رسانی به مسکن محرومین دهدشت، سمغان و دشت مازه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نمایندگی از ۲۲ پروژه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شرکت برق کهگیلویه ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های برق رسانی کهگیلویه گفت: ۹۸ خانوار از قبل مسکن محرومین دهدشت، سمغان و دشت مازه با نصب ۸ دستگاه ترانس از نعمت برق بهره مند شدند.

حسین عادلی نسب با بیان اینکه ۲۲ نیز پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد، افزود: در سال ۱۴۰۲ در تمام روستاها در حال توسعه برق رسانی هستیم.

عادلی‌نسب عنوان کرد: ظرفیت‌های زیرساختی شرکت توزیع نیروی برق با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در روستاهای بخش قلعه رئیس و دیشموک آغاز به کار خواهد کرد.

وی اصلاح و بهینه سازی سیم به کابل به ۱۴ کیلومتر از شبکه برق دهدشت، اصلاح و بهینه سازی خط چنگلوا به سوق و روستاهای گوراب و زیر کل چاروسا، برقرسانی به روستاهای بدون برق حیدری اجمو توسعه و احداث خروجی ایستگاه برق دژکوه را از برنامه‌های افتتاحیه شرکت توزیع برق عنوان کرد.

رئیس توزیع نیروی برق کهگیلویه همچنین توسعه و احداث فاز سوم بالای کوه پات، خط دو مداره سردار شهید سلیمانی، نصب ترانس و رفع ضعف ولتاژ شبکه شهری دهدشت، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای دره لبک و چاه بردی، اصلاح و بهینه سازی ۲۴ روستای چاروسا و قلعه رئیسی را از دیگر برنامه‌های این اداره دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476743

مهمترین اخبار ایران و جهان: