نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 21:34

نفت گچساران برنده دربی هندبال لیگ برتر کشور در مصاف با فرازبام

نفت و گاز گچساران برنده دربی هندبال لیگ برتر کشور در مصاف با فرازبام دهدشت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، شهرآورد هندبال استان کهگیلو بویراحمد هفته دوم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران بین دو تیم فراز بام خائیز دهدشت و نفت و گاز گچساران امروز شنبه هجدهم شهریور در سالن شهید باهنر شهر دهدشت با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد.

محمد راهی رئیس اداره ورزش و جوئانان گچساران در همین خصوص گفت: شاگردان مهدی آزادمنجیری در تیم جوان فرازبام مقابل شاگردان باتجربه ربانی در تیم نفت و گاز گچساران صف آرایی کردند.

وی گفت: این دیدار جذاب و شهرآورد نفسگیر از ساعت ۱۷ شروع و دقایق آغازین مسابقه پایاپای تیم‌ها پیش رفتند اما این تیم نفت و گاز گچساران بود که با استفاده از تجربه خود آرام آرام اختلاف را به چهار گل رساند.

راهی افزود: با شروع نیمه دوم این تیم جوان و سرعتی فرازبام بود که مسابقه را به تساوی کشاند اما در ادامه شاگردان ربانی با درخشش دروازه‌بان خود امید جهانگیری بازیکن بومی نفت و گاز گچساران که ستاره بی چون و چرای این مسابقه بود در نهایت با نتیجه ۲۹ بر ۲۵ برتری را از آن خود کردند..

به گزارش فارس؛ رئیس ورزش و جوانان شهرستان گچساران به همراه رحمت الله محمدی رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران، بهمن خوبی معاون ورزشی اداره کل و ناصر رمضانی رئیس ورزش جوانان کهگیلویه از تماشاگران این دیدار جذاب و دیدنی بودند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1491887

مهمترین اخبار ایران و جهان: