نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 12:00

آغاز فعالیت شهرک اربعین ایلام از امروز

استاندار ایلام در مراسم تجلیل از موکب داران گفت: از امروز فعالیت شهرک اربعین استان ایلام با هدف انسجام در خدمات‌رسانی به زائرین حسینی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح شنبه در همایش تجلیل از موکب داران اربعین در مصلی شهر ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته نیرو انتظامی گفت: از تمام کسانی که در راستای اجرای زیرساخت‌های لازم در اربعین سال جاری تمام تلاش خود را نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 وی افزود: مردم استان ایلام با عشق خالصانه‌ی خود به امام حسین (ع) پذیرای بیش‌ از نیمی از زائران اباعبدالله در اربعین امسال بودند. 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مردم در استان ایلام با خدمت خود به زائران عزیز این استان را به‌ عنوان پایتخت خادمین زوار اباعبدالله (ع) در کشور معرفی کردند، ادامه داد: موکب داران و مردم این استان با خلق حماسه ای دیگر در این استان باعث لبخند رضایت بر سیمای نازنین مقام معظم رهبری شدند. 

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: تعداد ۵٠٠ موکب در این ایام در استان ایلام فعالیت داشتند که از این تعداد ۳۴٠ موکب شناسنامه دار هستند.

عالی‌ترین مقام دولت در ایلام گفت: مدال خدمت به زائرین امام حسین بر سیمای فراجا یکی دیگر از افتخارات استان ایلام است.

وی گفت از تمام کسانی که در این برگزاری این همایش تلاش کردند، از جمله سپاه، ارتش، نیروانتظامی، شورای تامین، مدیران ادارات، فرمانداری های سراسر استان، بخشداری‌ها و غیره کمال تشکر و قدردانی را دارم.

بهرام نیا گفت: از مردم شهرستان مهران با جمعیت ۱۹ هزار نفری که پذیرای بیش از ۳ ملیون زائر بودند به وصورت ویژه تشکر میکنم.

این مقام مسئول گفت: از امروز کارهای اجرایی طرح جامع شهرک اربعین ویژه استان ایلام که مورد تایید ستاد اربعین قرار گرفته است، با هدف انسجام در خدمات‌رسانی به زائرین ابا عبدالله (ع) آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیین تجلیل از موکب‌داران و خادمان ابا عبدالله‌ الحسین (ع) در مصلی شهر ایلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، معاون عمرانی وزیر کشور، قنبری تحلیل‌گر و پژوهشگر برجسته کشور، مدیران و مسئولان در حال برگزاری است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530143

مهمترین اخبار ایران و جهان: