نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 15:38

هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان است

کرج- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان اسلام دانست و گفت: ما میراث دار فرهنگ دوران دفاع مقدس هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان رستمیان ظهر یکشنبه در هفتمین نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و آرزوی قبولی زیارات زائرین کربلا، رزمایش اربعین را از برکات تاریخ اسلام دانست و گفت: حرکت اربعین یک جریان تمدن ساز قوی است که در طول تاریخ اسلام ادامه داشته است، همانگونه که شهید سلیمانی فرمود ما ملت امام حسین (ع) هستیم و باید رسالت خود را انجام دهیم و جریان امام حسین (ع) را زنده نگه داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با اشاره به بزرگداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان اسلام دانست و گفت: دوران دفاع مقدس گنج عظیمی است که رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن اشاره داشته‌اند، ما میراث دار فرهنگ دوران دفاع مقدس هستیم و باید در این راه تلاش کنیم.

وی با اشاره به برگزاری آئین میهمانی لاله‌ها به‌عنوان شاخص‌ترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته دفاع مقدس، گفت: این برنامه باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدای والامقام و همچنین ادای احترام به مقام این کبوتران خونین بال پنج‌شنبه ۶ مهرماه همزمان با سراسر کشور در ۱۵۸ گلزار شهدای استان البرز برگزار و مردم شهیدپرور ضمن ادای احترام به مقام شهدا، مزار این کبوتران خونین بال را عطرافشانی و گل‌باران کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

رستمیان افزود: تبلیغات محیطی، اجرای طرح سپاس، برگزاری میز خدمت برای ایثارگران از دیگر برنامه‌هایی است که باید در هفته دفاع مقدس برای برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در خاتمه بر لزوم ارائه راهکارها و تصمیمات به موقع در جهت رفع مشکلات ایثارگران تاکید و تصریح کرد: تصمیم گیری برای یک سازمان باید مؤثر واقع شود، در بنیاد نتیجه کار مهم است و کار باید منتج به نتیجه شود، هرکس در حوزه کاری خود مسئول است و باید تلاش کند تا مشکل ایثارگر مرتفع شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493043

مهمترین اخبار ایران و جهان: