نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 22:16

استاندار خوزستان: ۳۰ روستای آبادان به طور کامل از نعمت آب شرب برخوردار شد

استاندار خوزستان گفت: از ۸۰ روستای آبادان تعداد ۳۰ روستا به صورت کامل (۲۴ ساعته) آبدار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان ، نشست شورای اداری شهرستان‌ آبادان امروز به ریاست علی‌اکبر‌ حسینی‌محراب، استاندار خوزستان و با حضور مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد. 
استاندار خوزستان در پایان این نشست اظهار کرد: دولت تصمیمات خوبی برای آبادان و خرمشهر گرفته است و انشاالله با پیگیری مدیران این دو شهرستان و با تخصیص هایی که صورت خواهد گرفت مشکلات این دو شهرستان کاهش یابد. 
وی افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات مختلف آبادان در حوزه های آب، فاضلاب، راه، مسکن، شیلات، کشاورزی، آموزش و پرورش، سلامت و سایر بخش ها بررسی شد و گزارشات مربوطه ارائه شد. 
حسینی محراب ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلات آبادان افزایش ای سی آب در برخی از مقاطع است گرچه خوشبختانه از ۸۰ روستای آبادان تعداد ۳۰ روستا به صورت کامل (۲۴ ساعته) آبدار شده است. 
استاندار خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر آب شهری آبادان به صورت ترکیبی از محل آب غدیر که آب با کیفیتی است و آب بهمنشیر تامین میشود و باید کاری کنیم که آب با ای سی تقریبا معادل با ای سی دز در اختیار مردم قرار دهیم و این هدف به انجام برخی اقدامات نیاز دارد که دو راهکار در این زمینه مطرح است یکی اجرای لوله فلزی به طول ۴۵ کیلومتر و راهکار دوم هم استفاده از آب شیرین کن است که مطالعات آن توسط آبفا انجام شده است.
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518243

مهمترین اخبار ایران و جهان: