نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 15:58

۴۴ پروژه و طرح اقتصادی به مناسبت هفته دولت در سرعین افتتاح می‌شود

سرعین- فرماندار شهرستان سرعین گفت: همزمان با هفته دولت ۴۴ پروژه و طرح اقتصادی در شهرستان سرعین افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

باقر باقرزاده در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: تعداد ۴۴ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت در سرعین به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: پروژه دانش‌بنیان تولید و بسته‌بندی آب هویج، راه‌اندازی و تولید آب معدنی ویتا، توسعه آبدرمانی ژنرال و آسفالت و سنگ‌فرش شهر سرعین نمونه‌های از پروژه‌های افتتاح شده به مناسبت هفته دولت در شهرستان سرعین است.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: عطرافشانی مزار شهدا، دیدار مدیران ادارات با امام جمعه، یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا نمونه‌هایی از برنامه‌های اجرایی در شهرستان سرعین است.

باقرزاده افزود: شهیدان رجایی و باهنر نماد صداقت و خدمت بی‌منت به مردم و انقلاب بودند که برای تمام دولتمردان به عنوان یک الگو قرار داشتند.

وی با قدردانی از زحمات مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم باید اولویت اصلی مسئولان باشد چرا که مردم صاحبان اصلی کشور هستند.

باقرزاده به پیشرفت ۷۰ درصدی ساختمان دولت سرعین بعد از گذشت ۹ سال اشاره کرد و گفت: هنوز این پروژه تکمیل نشده است.

فرماندار شهرستان سرعین افزود: اکثر ادارات این شهرستان در ساختمان‌های اجاره‌ای هستند و الزامات بودجه‌ای سال‌جاری مشکلات جدی برای این ادارات در تمدید اجازه به وجود می‌آورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471587

مهمترین اخبار ایران و جهان: