نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 17:38

آغاز پذیره‌نویسی اولین شرکت پروژه کشور در بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای

استاندار کرمانشاه، از آغاز عرضه شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس(بیواتانول) در بورس از امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در  سی و پنجمین همایش بزرگ وحدت با موضوع پیامبر اعظم(ص) قرآن  و اهل بیت(ع) محور اتحاد امت اسلامی که با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از علمای اهل‌ سنت و شیعه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و برادری از نعمات انقلاب اسلامی است که نصیب ملت شده است.

وی ادامه داد: وحدت در نگاه اسلامی یک امر کوتاه‌مدت و گذرا نیست، از ضروریات جهان اسلام است، لذا وحدت یک امر بدیهی برای حفظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار کرمانشاه یکی از دسیسه‌های قطعی دشمنان ایجاد اخلال و اختلاف در دوست‌شناسی و دشمن‌شناسی عنوان کرد و افزود: اگر مسلمان قرآنی زندگی کند دوست را از دشمن خواهد شناخت.

وی ادامه داد: جزء وحدت چیزی در مسیر توحید نیست، باید به رفتارهای خود را به رفتارهای پیامبر اکرم(ص) نزدیک کنیم تا منحرف نشویم.

صحرایی سخنان خود را با یک خبر امیدوارکننده در راستای آبادانی استان به پایان رساند. 

وی، از آغاز عرضه شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس(بیواتانول) در بورس از امروز خبر داد و گفت: بیواتانول اولین شرکت پروژه کشور در بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای بورس کشور است که از امروز پذیره‌نویسی آن با ۲ هزار میلیارد تومان آغاز شده و تا ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز قابلیت افزایش دارد.

وی این عمل را اقدامی در راستای مشارکت مردم در اقتصاد دانست و افزود: وقتی یک شرکت منطقه‌ای و استانی وارد بورس می‌شود یعنی حجم بزرگی از بودجه‌های ملی برای استان جذب شده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520643

مهمترین اخبار ایران و جهان: