نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 07:26

نمایشگاه پاییزه در زنجان برگزار می‌شود

فرماندار زنجان از برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس نمایشگاه پاییزه از ۱۶ شهریورماه تا ۲۲ همین ماه در زنجان دایر می‌شود.

پرویزخالقی، فرماندار زنجان در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به برپایی نمایشگاه فروش پاییزه در زنجان اظهارداشت: در آستانه بازگشایی مدارس نمایشگاه پاییزه از ۱۶ شهریورماه تا ۲۲ همین ماه دایر می‌شود.

فرماندار زنجان با بیان اینکه نمایشگاه پاییزه در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۰۰ تا ۲ هزار متر مربع با ۵۰ غرفه برپا خواهد شد، افزود: از کل فضای نمایشگاهی اختصاص یافته ۴۰ درصد نوشت‌افزار، ۳۰ درصد مربوط به پوشاک و کیف و کفش و ۳۰ درصد هم مربوط به خوراکی و موسسات آموزشی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در بین این ۵۰ غرفه ما دو غرفه بسیار مهم با متولی‌گری همکاران جهادکشاورزی، صنعت معدن و تجارت داریم که این دو غرفه اقدام به عرضه کالاهای اساسی با قیمت تنظیم بازار خواهند کرد، گفت: کالاهای که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند حداقل ۱۵ تا ۲۵ درصد قیمت آنها باید پایین‌تر از کف بازار باشد.

 خالقی افزود: دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صمت، اصناف، تعزیرات حکومتی و... نظارت ویژه بر عرضه کالاهای اساسی و قیمت‌ها در این نمایشگاه خواهند داشت.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1484043

مهمترین اخبار ایران و جهان: