نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 13:25

۲۶ عملیات مقاومتی در ۲۴ ساعت اخیر/ پرواز گسترده پهپادها در غزه

نظامیان صهیونیست بامداد و صبح امروز یورش‌های گسترده‌ای را به مناطق مختلف قدس اشغالی و کرانه باختری داشته و شماری از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه به طور گسترده به مناطق مختلفی از قدس اشغالی و کرانه باختری یورش برد و شماری از فلسطینیان را بازداشت کرد.

در تحولی دیگر، جوانان فلسطینی یک برج دیده‌بانی ارتش رژیم صهیونیستی را در ورودی اردوگاه العروب در شمال الخیل با کوکتل مولوتف هدف قرار دادند.

همچنین گردان اریحا وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) از گلوله باران نظامیان صهیونیست جریان یورش امروز آنها به اریحا خبر داد.

۲۶ عملیات مقاومتی در ۲۴ ساعت اخیر

مرکز داده پردازی معطی گزارش داد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶ مورد عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی و کرانه باختری رخ داده که منجر به زخمی شدن سه صهیونیست شده است.

۲۶ عملیات مقاومتی در ۲۴ ساعت اخیر/ پرواز گسترده پهپادها در غزه

بنابراین گزارش، در بین این عملیات‌ها یک مورد تیراندازی، یک مورد پرتاب بمب دست‌ساز، ۷ مورد پرتاب کوکتل مولوتف، ۴ مورد تقابل با تعرض شهرک نشینان و ۱۲ مورد برگزاری تظاهرات و یا تجمع اعتراضی علیه اشغالگران بوده است.

پرواز گسترده پهپادها در آسمان غزه

منابع محلی از پرواز گسترده پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان نوار غزه خبر دادند. در روزهای اخیر در پی اظهارات برخی مقامات صهیونیست در زمینه بازگشت به سیاست ترور مقامات فلسطینی، سطح تنش‌ها در مرزهای نوار غزه با اراضی اشغالی افزایش یافته است.

۲۶ عملیات مقاومتی در ۲۴ ساعت اخیر/ پرواز گسترده پهپادها در غزه

۱۲۰ اسیر فلسطینی به بخش امنیتی زندان نفحه منتقل شدند

کمیته اسرا و آزادگان فلسطینی امروز یکشنبه از انتقال ۱۲۰ اسیر فلسطینی حاضر در زندان نفحه به یک بخش جدید امنیتی و جدا از دیگر اسرای فلسطینی خبر داد.

۲۶ عملیات مقاومتی در ۲۴ ساعت اخیر/ پرواز گسترده پهپادها در غزه

بنابراین گزارش، این ۱۲۰ اسیر فلسطینی از اسرای دارای پرونده‌های امنیتی و حبس‌های طولانی مدت هستند که در راستای تشدید فشارها بر آنها، به یک بخش جدید امنیتی منتقل شده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1482987

مهمترین اخبار ایران و جهان: