نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 13:55

همگام شدن رضوانشهری‌ها با کاروان پیاده اربعین

فرماندار رضوانشهر از همگام شدن رضوانشهری‌ها با کاروان پیاده اربعین خبر داد و گفت: مراسم پیاده‌روی مسیر مابین بقعه امین السلطان غریب بنده (ع) تا بقعه آقا سیدشرف الدین (ع) هم‌زمان با اربعین حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، سید نادر صفوی میرمحله، فرماندار شهرستان رضوانشهر صبح امروز در نشست ستاد اربعین حسینی با اشاره به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و آغاز حرکت‌ها و موکب‌های مردمی، رسالت دستگاه‌ها و سازمان‌ها را رونق بخشیدن به این فعالیت‌ها دانسته و اظهار کرد: باید در شهرستان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا کسانی که توفیق حضور در پیاده‌روی اربعین قسمتشان نشده است همراه با دیگر مشتاقان حسینی در سراسر کشور در مراسم این روز بزرگ شرک کنند.

وی با تأکید بر تمهیدات ترافیکی و امنیت پیاده‌روی مراسم جاماندگان اربعین حسینی، گفت: باید بستر مناسب برای حضور مردم در مراسم و پیاده‌روی اربعین در شهرستان رضوانشهر از سوی متولیان امر فراهم شود.

فرماندار رضوانشهر از برگزاری مراسم پیاده‌روی مسیر حرم تا حرم ویژه جاماندگان اربعین حسینی از بقعه امین السلطان غریب بنده (ع) تا بقعه آقا سیدشرف الدین (ع) ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه پانزدهم شهریور در این شهرستان خبر داد و گفت: همه باید در هر چه‌بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی و فرهنگی مشارکت کنند.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1484843

مهمترین اخبار ایران و جهان: