نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 22:43

شهید اجاقی امروز در تبریز نماد مقاومت و ایستادگی است

استاندار آذربایجان‌شرقی در این دیدار گفت: دیدار ما با خانواده شهدا نیاز و احتیاج خود ماست. شهید اجاقی( شهید مدافع امنیت) امروز در تبریز نماد مقاومت و ایستادگی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی به همراه سردار عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا امشب در آستانه سالگرد شهادت شهید اوجاقی مدافع امنیت با خانواده این شهید دیدار کرد. 

استاندار آذربایجان‌شرقی در این دیدار گفت: دیدار ما با خانواده شهدا نیاز و احتیاج خود ماست. شهید اجاقی امروز در تبریز نماد مقاومت و ایستادگی است.

وی افزود: ما مدیون خانواده شهدا هستیم و این تعارف و لقلقه زبان نیست. اگر ما از شما غفلت کنیم خداوند از ما غفلت خواهد کرد.

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار گفت: حسین اجاقی مایه سرافرازی بسیجیان استان است. کسانی که برای فدا شدن در راه انقلاب و امنیتِ مردم، خوفی به دل راه نمی دهند و در راه آرمان های خود ثبات قدم دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا همچنین گفت: بحمدالله تشییع شهید اجاقی ایام دفاع مقدس را در اذهان متبادر کرد. آن جمعیت کم نظیر حاوی پیام های بزرگ برای مردم و دشمنان بود.

مادر شهید اجاقی نیز در این دیدار گفت: حسین بعد از شهادت متعلق به نظام و ملت است چرا که او در راه آرمانهای نظام و امنیت مردم به شهادت رسید.

این دیدار اولین دیدار از سلسله دیدارهای خادمان کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی با خانواده شهدای استان بود که انجام شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501787

مهمترین اخبار ایران و جهان: