نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 23:04

استقرار ۳8 موکب اسکان وپذیرایی در بخش رخ تربت حیدریه

بخشدار رخ از استقرار ۳8 موکب اسکان و پذیرایی در بخش رخ تربت حیدریه و پیش‌بینی عبور بیش از ۲۰ هزار زائر پیاده از محور رباط سنگ خبرداد.

حیدر میرزابیگی در گفت و گو باخبرنگارفارس در تربت حیدریه اظهارکرد: امسال در بخش رخ ۳8 موکب به زائران پیاده دهه آخر صفر در مسیر مشهد مقدس پذیرای زائران هستند که از این تعداد 30 موکب اسکان و8 موکب پذیرایی در روستاهای حشمت آباد، اسدآباد، سرهنگ، شیر آباد، فخر آباد، اسدیه، رباط میان دشت، رباط سنگ به زائران خدمت رسانی می کنند.

وی گفت: تا کنون حدود 20 هزار پرس غذا توسط آشپزخانه این موکب ها برای زائران پیاده آماده شده است.

میرزابیگی تصریح کرد: با بسیج همه ظرفیتها و امکانات، آماده خدمت‌رسانی به زائران پیاده حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شدیم که در این راستا اولویت تمامی دستگاهها، آمادگی حداکثری در حوزه اقامت به عنوان مبنای اصلی خدمات در این ایام است وتوانستیم به زائران شهرهای بجستان، زیر کوه قائن، کاشمر، خواف، بردسکن، خلیل آباد، رشتخوار، شهرستان زاوه و... خدمات رسانی لازم را داشته باشیم.

وی بیان کرد: همچنین۴ کمیته‌ شامل: کمیته استقبال، پذیرش، بهداشت ودرمان و خدمات رسانی و امنیت برای ارائه خدمت بهتر به زائران پیاده تعیین و فعالیت خود را از امروز آغاز کردند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498943

مهمترین اخبار ایران و جهان: