نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 14:23

اجرای ۲۸۰۰ طرح امنیت محله محور در گیلان

رشت- فرمانده انتظامی گیلان از اجرای ۲۸۰۰ طرح امنیت محله محور در این استان خبر داد و گفت: امنیت عمومی بر پایه همراهی مردم با پلیس استوار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزاله ملکی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برقراری و حفظ امنیت خط قرمز پلیس در بخش‌های مختلف است.

وی از اجرای حدود ۲۸۰۰ طرح امنیت محله محور در گیلان خبر داد و افزود: این آمار در ۵ ماهه گذشته با کمک و مشارکت پایگاه‌های بسیج تحقق پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی گیلان از اجرای بیش از ۱۰۰ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان خبر داد و اضافه کرد: اقدامات شاخصی در بخش مقابله با سرقت و قاچاق کالا در گیلان صورت گرفته است.

ملکی با اشاره به اهمیت مشارکت دوسویه مردم و پلیس در ایجاد نظم و امنیت، بیان کرد: امنیت عمومی بر پایه مشارکت و همراهی مردم با پلیس استوار است.

وی از کشف ۶۰۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان خبر داد و افزود: در این راستا ۱۵۷۶ نفر خرده فروش مواد مخدر در عملیات‌های مختلف دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گیلان از کشف حدود ۲۵۰۰ فقره سرقت در استان خبر داد و بیان کرد: در عملیات‌های مختلف ۳۳۷۰ نفر سارق و ۸۴ نفر مالخر شناسایی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475187

مهمترین اخبار ایران و جهان: