نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 22:47

۱۳۰ واحد منزل مسکونی توسط کمیته امداد اصفهان در حال ساخت است

اردستان-مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در حوزه مسکن با همراهی دولت ۱۳۰ واحد منزل مسکونی توسط کمیته امداد استان اصفهان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم زارع شامگاه شنبه در سفر به اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال گذشته با همراهی فرمانداری، شهرستان اردستان در موضوع اشتغال در خصوص تحقق فرصت‌های شغلی ۱۰۰ درصد و در تحقق اعتبارات بیش از ۹۵ درصد توفیقات داشته‌اند.

وی افزود: در سال جاری اعتبارات اشتغال دو برابر شده است و امیدواریم همراهی فرماندار و دستگاه‌های مربوطه شهرستان، امسال هم بتوانیم ۱۰۰ درصد اعتبارات را جذب کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه مسکن با همراهی دولت ۱۳۰ واحد منزل مسکونی در حال ساخت است و به شرط تأمین زمین برای افراد واجد شرایط و فاقد مسکن، در تأمین منابع آن مشارکت خواهیم داشت.

زارع خاطرنشان کرد: در خصوص پنل‌های خورشیدی در شهرستان اردستان بیانات خوبی مطرح شد که امیدواریم با همکاری فرمانداری بتوانیم این کار را که در واقع یک ایجاد اشتغال پایدار است، در اردستان رونق دهیم.

وی با اشاره به انجام اقدامات خوب در حوزه تأمین جهیزیه و لوازم ضروری، یادآور شد: در حوزه نخبگان، مسائل فرهنگی و تحصیلی اقدامات خوبی صورت گرفته و در اردستان نیز با توجه به پتانسیل‌های موجود، برنامه‌ریزی‌های مناسب خواهیم داشت.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان جشن عاطفه‌ها را یک جشن ملی دانست و گفت: هدف ما فرهنگ سازی است و مراکز نیکوکاری کمک‌های مردمی را جهت توزیع میان نیازمندان جمع‌آوری می‌کنند همچنین قصد داریم حس نوع دوستی و کمک به همنوعان در افراد جامعه تقویت شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470343

مهمترین اخبار ایران و جهان: