نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 16:29

تجهیزات دبیرستان‌های ساوجبلاغ کافی نیست

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، گفت: دبیرستان‌های شهرستان با کمبود تجهیزات مواجه هستند که امیدواریم بتوانیم در راستای تامین این نیازها هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، صمد پور روستا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، امروز در مراسم تجلیل از مدیریت کادر آموزشی، فرهنگی و پرورشی مدرسه صدرا هشتگرد به مناسبت انتخاب مدرسه نمونه صدرا کشور در محورهای مدیریت، پرورشی و برگزیده کانون فرهنگی که در محل مدرسه صدرا برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت، با بیان اینکه ارکان آموزش و پرورش متولی تعلیم و تربیت است، گفت: آموزش و پرورش از جمع کوچکی به نام خانواده شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها به عنوان زیرساخت‌های تشکیل جامعه اسلامی هستند، افزود: خانواده جامعه را تشکیل می‌دهند و فرزندان خانواده نیز برای تکمیل روند تربیتی خود در اختیار آموزش و پروش قرار می‌گیرند.

پور روستا ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت باید انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تربیت کند.

وی اشاره‌ای به سند تحولی بنیادی کرد و گفت: در این سند تربیت جوانان مشخص شده و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب که مطالبه مقام معظم رهبری است که باید جوانگرایی داشته باشیم چرا که جوانان آینده سازان و مسوُولین آینده کشور هستند.

پور روستا در خصوص مدرسه صدرا هشتگرد، بیان کرد: این مدرسه جز یکی از مدارس وابسته است که به عنوان مدرسه علوم و معارف اسلامی که با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی تأسیس شد.

وی با بیان اینکه امسال سومین سال تاسیس مدرسه است، تصریح کرد: سال اول متوسطه اول، سال دوم متوسطه دوم و امسال هم جذب متوسطه سوم را داریم.

پور روستا اشاره‌ای به مدارس خاص کرد و افزود: مدرسه صدرا جز مدارس خاص است و معدل دانش آموزان جذب شده بالای ۱۸ است.

وی ادامه داد: متاسفانه در دبیرستان‌های شهرستان با کمبود تجهیزات مواجه است امیدواریم تجهیزات کامل تر شود و شاهد درخشش بیش تر دانش آموزان باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469987

مهمترین اخبار ایران و جهان: