نیوز سیتی!
29 بهمن 1401 - 17:32

لزوم رعایت عدالت در توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌ها/ کنسرسیوم گردشگری شمالغرب ایجاد شود

شهردار اردبیل با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌ها گفت: توزیع عادلانه مالیات بر ارزش افزوده منجر به توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های شهری خواهد بود بنابراین انتظار داریم عدالت در این موضوع ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود صفری شهردار اردبیل در نشست مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌ها اظهار کرد: توزیع عادلانه مالیات بر ارزش افزوده منجر به توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های شهری خواهد بود، بنابراین انتظار داریم عدالت در این موضوع ایجاد شود.

شهردار اردبیل با تأکید بر استفاده از ظرفیت گردشگری در حوزه‌های مختلف گفت: ما باید از ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه استفاده کنیم.

شهردار اردبیل در ارتباط با کمک برای زلزله زدگان خوی نیز افزود: می‌توان با ایجاد سالن‌های چند منظوره هم سرویس بهداشتی و هم حمام در آن منطقه احداث کرد.

در ادامه نیز بهزاد عباس زاده عضو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به محدودیت درآمدی شهرداری‌ها گفت: باید دست به دست هم دهیم تا این درآمد با ارائه راهکارهای مناسب افزایش پیدا کند.

وی با ارائه پیشنهادی درباره ایجاد کنسرسیوم گردشگری شمالغرب بیان کرد: باید راهکارهای درست اجرای آن مشخص شود و به مرحله‌ای نرسیم که برای شهرداری‌ها بار مالی ایجاد کند.

پایان پیام/63005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1043387

مهمترین اخبار ایران و جهان: