نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 13:18

کرایه تاکسی در همدان افزایشی نیافته است/ برخورد با ۲۳۰ راننده‌ که خودسرانه عمل کردند

مدیرمعاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان از برخورد با افزایش خودسرانه نرخ تاکسی در همدان خبر داد و گفت: با ۲۳۰ راننده متخلف برخورد شده است.

محمود حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افزایش کرایه تاکسی از سوی برخی از رانندگان در شهر همدان اظهار کرد: فعلا افزایش کرایه تاکسی را در شهر همدان نداشتیم و تعدادی از رانندگان خودسرانه اقدام به این کار کرده‌اند.

وی بیان کرد: با ۲۳۰ راننده تاکسی در سطح شهر که اقدام خودسرانه افزایش کرایه را داشتند، برخورد کرده‌ایم و در حال حاضر نیز گشت مشترک با حضور سازمان صمت و تعزیرات حکومتی در سطح شهر فعالیت دارند و از خطوط بازدید می‌کنند.

 مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان خاطرنشان کرد: اگر شهروندان می‌بینند که تاکسیرانی، نرخ مصوب کرایه تاکسی را در سطح شهر رعایت نمی‌کند می‌توانند شماره خودرو  اورا به ۱۳۷ اعلام کنند تا از طریق کمیته انظباطی برخورد لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای سال جدید  پیشنهاد افزایش کرایه تاکسی را در همدان داده‌ایم که شورای شهر مصوب کرده و به کمیته تطبیق رفته تا مورد بررسی قرار گیرد گفت: پیشنهاد برای سال ۱۴۰۲ است و فعلا افزایش کرایه را نداشتیم و باید کمیته تطبیق تصمیم‌گیری کند.

حضرتی خاطرنشان کرد: ۵۵ جلسه کارشناسی در مورد نرخ پیشنهادی کرایه تاکسی با حضور نمایندگان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، فرمانداری، شورای شهر و مسئولان خطوط برگزار شده و هزینه و درآمد تاکسیرانان بررسی و بر اساس فرمول به درصدی افزایش کرایه رسیدیم که به محض مصوب کمیته تطبیق آن را اعلام خواهیم کرد.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/    

منبع: فارس
شناسه خبر: 1086287

مهمترین اخبار ایران و جهان: