نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 16:09

سپاه پاسداران تحکیم‌کننده قدرت ملی است

امام جمعه اراک با اشاره به اعیاد شعبانیه گفت: روز پاسدار را گرامی می‌داریم و باید بدانیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحکیم کننده قدرت ملی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت‌المقدس با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها و دسیسه ها سعی کرده تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرد اظهار کرد: رمز پیروزی در مقابل توطئه‌های دشمنان و موفقیت در عرصه های مختلف تقویت اراده‌های الهی و حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است که باید آحاد جامعه باید مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب است، مجلس خبرگان رهبری و قانون اساسی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است  باید قدردان این نعمت ها بود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه در نظام اسلامی یکی از ضرورت هایی که باید مورد توجه باشد  هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان علی الخصوص جبهه استکبار است ادامه داد: ملت ایران در طول این سال‌ها همواره پای کار بودند و در بزنگاه های تاریخ با هوشیاری و با تبعیت از ولایت فقیه حماسه‌های بزرگی را خلق کردند.

دری نجف آبادی ادامه داد: هر شخصی در ایران به هر دلیلی فوت کند و از دنیا برود، دشمنان انقلاب و این مردم با فضاسازی و دروغ پراکنی تمام ظرفیت های خود را به کار می گیرند تا با سیاه نمایی فوت آن شخص را حاصل ناکارآمدی معرفی کنند.

وی اضافه کرد: همه مردم جامعه  و مسوولین وظیفه دارند از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنند و فریب دروغ افکنی و شایعه پراکنی دشمنان را نخورند.

امام جمعه اراک با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب و اعضای مجلس خبرگان گفت: مهمترین خواسته رهبر انقلاب از مسوولین و مردم اخلاص در عمل است که باید به آن توجه ویژه کرد.

دری نجف آبادی ادامه داد: در جامعه مشکلات  اقتصادی، فرهنگی و.. وجود دارد اما نباید اجازه داد دشمن از آن سواستفاده کند و باید با کمک همدیگر و با همت، مردانگی تلاش و کار جهادی بر مشکلات فائق آمد.

وی افزود: راه حل رفع مشکلات اقتصادی و کمبودها استفاده از ظرفیت داخلی و نخبگان، تقویت تولید داخل و تولید صادارت محور، ارتقایی شرکت های دانش بنیان و... است.

امام جمعه اراک با اشاره به اعیاد شعبانیه گفت: روز پاسدار را گرامی میداریم و باید بدانیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحکیم کننده قدرت ملی است و در این سال ها نقش موثری در آبادانی و پیشرفت جامعه داشته است و با اقتدار به سمت آرمان های انقلاب حرکت می کند.

دری نجف آبادی اظهار کرد: پاسداران و بسیجیان با جهاد فی سبیل الله مخلصانه در زمان‌های مختلف به یاری مردم آمده اند و ملت ایران نیز کرده‌اند به وجود این نهاد مقدس افتخار می کنند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054287

مهمترین اخبار ایران و جهان: