نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 00:02

قیمت زولبیا و بامیه در زنجان اعلام شد/ افزایش ۶۰ درصدی نسبت به سال گذشته

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌پزان زنجان از قیمت مصوب شده زولبیا و بامیه در زنجان خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در زنجان ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محمد بیگ محمدی، رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌پزان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از قیمت مصوب شده زولبیا و بامیه در زنجان خبر داد و اظهار داشت: قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌پزان زنجان با بیان اینکه نرخنامه زولبیا و بامیه به همه قنادان و شیرینی فروشان چاپ و ارسال شده است، تصریح کرد: همه قنادان و شیرینی‌فروشان ملزم به نصب نرخنامه‌ها در معرض دید مشتریان هستند.

محمدی با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه زولبیاو بامیه، نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است، بیان داشت: همچنین قیمت نان چایی به صورت آزاد عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۵ قنادی در زنجان فعال و دارای جواز کسب است، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان بازرسی و نظارت‌ها از طریق صمت و اتاق اصناف انجام خواهد شد.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان زنجانی در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با شماره‌ اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه که در نرخ نامه‌ها قید شده است تماس بگیرند، همچنین شماره ۱۲۴ سازمان صمت آماده دریافت گزارش‌های مردم است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1105287

مهمترین اخبار ایران و جهان: