نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 18:05

نیروی دریایی در حوزه سلامت راهبردی است

نوشهر-مدیر بهداری رزمی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جانفشانی های فراوان نیروی دریایی در دفاع مقدس گفت: این نیرو در حوزه سلامت نیز راهبردی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید هاشم حسینی عصر یکشنبه در همایش ملی وبین المللی طب پیشگیری با اظهار اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور، دفاع مقدس پرافتخارترین دوران به شمار می‌رود، افزود: یکی از عملیات افتخارآفرین، عملیات مروارید است و نیروی دریایی عراق در این عملیات کاملاً منهدم شده است.

وی اظهار داشت: رزمندگان دروان دفاع مقدس در جامعه هستند و توسط این جوانان عملیات بزرگی نظیر مروارید انجام شده است.

وی با بیان اینکه جای دلاورمردان پیکان نیروی دریایی در کتاب‌های درسی خالی است، افزود: اگر به این اسوه‌ها تکیه کنیم در تمامی عرصه‌ها پیروز خواهیم شد.

سرهنگ حسینی یادآور شد: درحال حاضر تمامی سیستم بهداشت بر درمان متمرکز شده ولی نیروی دریایی در حوزه سلامت راهبردی شده است.

به گزارش مهر، این همایش سه روزه با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ارتش و مازندران و دانشگاه دریایی حضرت علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر در حال برگزاری است.

در حاشیه این نمایشگاه، دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه طب، بهداشت و درمان به نمایش گذاشته شد. امیر ایرانی قبل از افتتاحیه همایش از نمایشگاه جنبی در حاشیه این همایش بازدید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1059187

مهمترین اخبار ایران و جهان: