نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 13:48

جزئیات دستگیری متهم آتش زدن تالاب انزلی

دادستان بندرانزلی جزئیاتی درباره دستگیری فرد متهم به آتش زدن۱۰ هکتار از اراضی تالاب انزلی بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، شب گذشته منطقه سوسر روگای تالاب انزلی بار دیگر دچار آتش‌سوزی شد که عملیات اطفای حریق توسط آتش‌نشانان از ساعت ۲۰ آغاز و با تلاش نیروهای عملیاتی تا قبل از ساعت ۲۲ به صورت کامل اطفا شد.

اکبر سبحانی دادستان انزلی دقایقی پیش در گفت‌وگو خبرنگار فارس در خصوص گمانه‌زنی‌های عمدی بودن این آتش‌سوزی شب گذشته تالاب انزلی اظهار کرد: متأسفانه در این آتش‌سوزی حدوده ۱۰ هکتار از تالاب انزلی آتش گرفت که مأموران به یک نفر مظنون شدند که این متهم برای سیر مراحل قانونی در شعبه بازپرسی مورد بازجویی قرار گرفته و منتظر گزارش هستیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته پرونده‌هایی در رابطه با حریق عمدی تالاب در شهرستان مورد پیگیری قضایی قرار گرفته، تصریح کرد: طی ۲۰ ماه اخیر با افرادی که حریق عمدی در تالاب داشتند پس از شناسایی و تشکیل پرونده برخورد قانونی صورت گرفته است.

به گفته دادستان بندر انزلی ۲ خاطی که در ۲ پرونده جداگانه در خصوص آتش افروزی و حریق عمدی تالاب انزلی دست داشتند شناسایی و پس از طی مراحل قانونی به کیفر پنج سال حبس محکوم و در حال حاضر در زندان بندر انزلی تحمل حبس می‌کنند.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1079143

مهمترین اخبار ایران و جهان: