نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 16:50

مدرسه ۱۲ کلاسه در بندر امام به بهره‌برداری رسید

بندرامام- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: دبیرستان ۱۲ کلاسه «مارون ۴» با مشارکت شرکت پتروشیمی مارون و شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی پور ظهر امروز سه‌شنبه در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر بندر امام بیان کرد: این مدرسه در مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده و اعتبار ساخت آن ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با یادآوری اینکه آموزش در استان ۵.۲ مترمربع است، افزود: ۱۱۶ کلاس درس در بندر امام خمینی (ره) در دست ساخت است و از همه شرکت‌های فعال در این منطقه درخواست می‌شود در زمینه ساخت مدارس بیش از پیش ورود کنند.

وی افزود: بیشتر از ۷۵ درصد منابع اداره کل نوسازی مدارس خوزستان برای ساخت مدرسه از سوی خیران است و بدون حضور و کمک آنها ادامه مسیر مدرسه‌سازی در استان امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، مدرسه را کانون پیشرفت و تعاملات اجتماعی اعلام کرد و گفت: برای ایجاد علاقه در دانش آموزان برای ادامه تحصیل باید فضاهای مناسبی برای تحصیل ساخته شود.

وی گفت: شرکت پتروشیمی مارون ۶۳ کلاس درس را در این منطقه کامل کرد و شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر با پرداخت ۶۷۰ میلیارد ریال در تکمیل ۶۳ کلاس درس مشارکت کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1079587

مهمترین اخبار ایران و جهان: