نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 21:47

آمادگی 1200 ناوگان راهداری در اردبیل/ مسافران تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل را اطلاع دهند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در طرح نوروزی از 1200 ناوگان مسافری راهداری استان اردبیل، 300 دستگاه اتوبوس، ۶۵۰ دستگاه سواری و ۲۵۰ دستگاه مینی‌بوس در خدمت مردم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم‌اله وثوقی شامگاه امروز در جلسه هماهنگی سفرهای نوروزی، از آمادگی هزار و ۲۰۰ ناوگان مسافری راهداری استان اردبیل برای ارائه خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، ۶۵۰ دستگاه سواری و ۲۵۰ دستگاه مینی بوس در طرح نوروزی در خدمت مردم و مسافران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح رضایتمندی مردم در حوزه حمل‌ونقل و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر است.

وثوقی از تشدید نظارت‌ها بر ترمینال‌ها و شرکت‌های مسافربری و همچنین تجهیزات ایمنی ناوگان‌ها خبر داد و گفت: راهداری استان علاوه بر آماده‌سازی ناوگان‌ها در خصوص ایمن سازی محورهای مواصلاتی نیز اقداماتی از جمله خط کشی، نصب علائم، لکه‌گیری، نصب تابلوها و ایجاد روشنایی را انجام داده است.

وی آغاز فروش اینترنتی بلیت‌ها را از یک اسفندماه یادآور شد و بیان کرد: برای اولین بار امسال بر روی تمامی بلیت‌ها نوع وسیله نقلیه، ظرفیت مسافران و شماره ماشین حک شده تا از هرگونه تخلف جلوگیری شود.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل افزود: تلفن‌های پاسخگوی راهداری، مدیریت ترمینال و ۱۱۰ در ۴ نقطه از اتوبوس‌ها نصب شده است تا مسافران هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت و رانندگان را به این شماره‌ها اطلاع دهند.

وثوقی در طول اجرای طرح نوروزی از استقرار نیروهای راهداری در تمامی محورها و جاده‌های استان خبر داد و گفت: اسکان‌های اضطراری برای مسافران در همه محورها آماده شده و همزمان با سراسر کشور طرح نوروزی پویش همراهان سفر ایمن  در ۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اردبیل با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ارائه پیام‌های ایمنی و ترافیکی اجرا خواهد شد.

پایان پیام/3727/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1093343

مهمترین اخبار ایران و جهان: