نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 09:00

خودروی متخلفان چهارشنبه سوری به پارکینگ منتقل می شود

گرگان- فرمانده انتظامی گلستان گفت: با آمادگی کامل در راستای تامین نظم و امنیت و برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه سوری گام برداشته و خودروهای متخلف هم توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدسعید فاضل دادگر شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری صداوسیمای مرکز گلستان، اظهارکرد: نگاه پلیس به چهارشنبه آخر سال یک نگاه اجتماعی همراه با مدارا است اما در این بین با افرادی که قصد برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان را دارند به صورت قاطعانه برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه به ماموریت‌های پیش روی انتظامی استان در تامین نظم و امنیت چهارشنبه آخرسال اشاره کرد و افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست و با آمادگی کامل در راستای تامین نظم و امنیت و برخورد با هنجارشکنان گام برداشته و خودروهای آنها هم توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

وی در تشریح طرح های پیشگیرانه پلیس گفت: از چندین روز قبل طرح های پیشگیرانه پلیس در رابطه با جلوگیری از توزیع مواد آتش زا در واحدهای صنفی و برخورد با عاملان تولید، نگهداری و فروش این اقلام خطرناک در دستور کار قرار گرفتهکه در این راستا تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار عدد مواد محترقه کشف و ۴۶ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فاضل دادگر گفت: اشراف و تسلط اطلاعاتی پلیس در بالاترین سطح قرار داشته و با معاندین شکست خورده که بخواهند در این شب امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند قاطعانه برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: استان گلستان جزء یکی از استان های مهمان پذیر در ایام نوروز بوده که انتظامی استان تمام تلاش خود را خواهد کرد که امنیت مطلوب را برای شهروندان و مسافران رقم بزند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1091687

مهمترین اخبار ایران و جهان: