نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 00:32

قطعی برق در مناطق مختلف شهری رفع شده است

اردبیل- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: خاموشی‌ها در برخی از مناطق شهری اردبیل رفع شده و هم اکنون در اکثریت مناطق شهر اردبیل روشنایی و برقراری انرژی برق را شاهد هستیم.

حسین قدیمی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امروز در ساعات متعدد قطعی برق را در مناطق مختلف شهر شاهد بودیم که علت آن سقوط اجسام و اشیا با شبکه برق و انشعابات ارائه شده بوده که به قطعی مقطعی برق منجر شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تنها در محدوده‌ای از شهرک کارشناسان اردبیل با خاموشی روبه‌رو هستیم که به سرعت همکاران ما تلاش می‌کنند تا جریان برق را برقرار کرده و معایب احتمالی را رفع کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: همکاران ما در بخش اتفاقات از اول صبح در مناطق مختلف شهر حاضر شده و قطعی‌های مقطعی را به سرعت رفع کردند که بیشترین تماس‌ها را نیز در این زمینه با سامانه اتفاقات ۱۲۱ شرکت توزیع برق شاهد بودیم.

قدیمی افزود: با توجه به شدت وزش باد علاوه بر اردبیل، در مشگین‌شهر و گرمی نیز با برخی اختلالات مقطعی روبه‌رو بودیم که همکاران ما به سرعت سعی کردند تا رفع نواقص کرده و برق مشترکان را برقرار کنند.

وی ضرورت توسعه اجرای شبکه کابل خودنگهدار را به جای کابل‌های مسی یادآور شد و خاطرنشان کرد: ۴۸ درصد شبکه برق استان به کابل خودنگهدار متصل شده و به سرعت سعی می‌کنیم در سال آینده به شکل صد درصد شبکه را به کابل خودنگهدار به جای سیم‌های مسی تبدیل کنیم.

قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا وضعیت پایدار برق را برای واحدهای مسکونی، تجاری و صنعتی مهیا کنیم تا در اواخر سال هموطنان بتوانند به راحتی از این انرژی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با گزارش به موقع هموطنان از اتفاقات ناگوار و عدم دستکاری شبکه کابل و سیم سقوط کرده در محلات مختلف بتوانیم سرعت ارائه خدمات را بالا برده و جلوی حوادث ناگوار و احتمالی را بگیریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1077987

مهمترین اخبار ایران و جهان: