نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 19:14

اصفهان و اردبیل در دو صحرانوردی ناشنوایان کشور قهرمان شدند

رشت- استان های اصفهان و اردبیل عنوان قهرمانی رقابت های دو صحرانوردی ناشنوایان کشور در انزلی را از آن خود کردند.

‌به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های دو صحرانوردی ناشنوایان کشور روز پنجشنبه با قهرمانی تیم‌های اردبیل و اصفهان در ۲ بخش مردان و بانوان در بندرانزلی گیلان پایان یافت.

در این دوره از رقابت‌ها که یک روزه بود، ۳۵ ورزشکار در ۲ بخش مردان به مسافت هفت کیلومتر و بانوان به مسافت چهار کیلومتر با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات در بخش مردان تیم دو صحرانوردی ناشنوایان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت، تیم اصفهان دوم شد و چهارمحال و بختیاری روی سکوی سوم قرار گرفت.

در رقابت‌های انفرادی مردان هم «علی علیزاده» از خراسان رضوی عنوان قهرمانی را کسب کرد، «مهران سرافراز» از اصفهان نایب قهرمان شد و «حسین صداقت» از اردبیل در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در رقابت‌های تیمی بخش بانوان، اصفهان توانست مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دو صحرانوردی ناشنوایان کشور را به خود اختصاص دهد و تیم گیلان نیز به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

در رقابت‌های انفرادی بخش بانوان نیز «زهرا چهره عالم» از فارس قهرمان شد، «سکینه توکلی» از اصفهان رتبه دوم را کسب کرد و «سیما عبداللهی» از اردبیل توانست مقام سوم را از آن خود کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1053087

مهمترین اخبار ایران و جهان: